- خانه
- درباره دانشگاه
- حوزه ریاست
- معاونت ها
- دانشکده ها
- همایش ها
- مرکز نشر
- کمیته اخلاق در پژوهش
لذا اشخاص حقوقی دارای تائیدیه صلاحیت می توانند جهت اطلاع از نحوه شرکت مناقصه و نحوه دریافت اسناد از طریق سایت دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی نشانی www.sjau.ac.ir یا سامانه ستاد(سامانه تدارکات الکترونیک دولت) به نشانی www.setadiran.ir/setad/cms ،اقدام نمایند.
مهلت دريافت اسناد مناقصه : از روز چهارشنبه مورخ 1400/02/15 لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1400/02/20
آخرين مهلت ثبت، بارگذاری و ارائه پيشنهادها : حداكثر تا پايان وقت اداري روز سه شنبه 1400/03/04 خواهد بود . بديهي است به پيشنهاداتي كه بعد از ساعت مذكور ثبت، بارگذاری شود ترتيب اثر داده نخواهد شد .
تاریخ بررسی پیشنهادت: جلسه بررسی پيشنهادها روز چهارشنبه 1400/03/05 ساعت 09:00 در محل سالن جلسات دانشگاه می باشد.حضور نماینده مناقصه گران با ارائه معرفی نامه از شرکت بلامانع است.
سایر موارد در اسناد مناقصه موجود است، و پیشنهاد دهندگان باید کلیه اسناد و فرمهای پیوست را با قید اینکه مورد قبول است، امضاء . مهر شرکت ، ضمیمه پیشنهاد کرده و نسبت به ثبت و بارگزاری اسناد تکمیل شده مناقصه و فرمهای مربوط در سامانه ستاد اقدام نمایند.
تضمین شرکت در مناقصه: سپرده شركت در مناقصه به میزان 1.242.272.000 مي باشد كه مي بايست به حساب شماره 0111541496004 بنام سپرده هاي جاري دانشگاه نزد بانك ملی شعبه مرکزی اسد آباد واريز گردد و يا بصورت ضمانت نامه معتبر بانكي ( با اعتبار 3 ماهه ) و يا چك تضمين شده بانكي در وجه دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی ارائه گردد.
دانشگاه در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختاراست.